torsdag 10 januari 2008

Kära bloggvänner!

Tyvärr har det inte blivit nâgon uppdatering härinne pâ länge... Vâr dator fick en flaska vatten pâ sig, just innan flytten och är därför inte sâ medgörlig just nu. Den har fâtt nâgra veckor pâ sig, för att se om den blir torr, annars blir det till att köpa en ny.... Jag har ju tur att ha tillgâng till datorn pâ jobbet, sâ jag ialla fall kan stilla mitt internet-behov. Värre är det för min sambo, ha ha.

Ca y est!! Nu är det alltsâ gjort - flytten alltsâ!! Det gick bra, men fy vilket jobb det är... Första dagen gick man slalom bland alla kartonger och kände sig allmänt förvirrad. Katten däremot var panikslagen och kom inte ut frân sitt gömställe pa tvâ dagar, när det tydligen kurrade alltför mycket i magen efter lite kattpaté....

Men nu efter snart tvâ veckor, börjar det bli lite ordning pâ torpet, som man säger. För ett torp är det ju inte... Det känns konstigt att helt plötsligt ha dubbelt sâ stor yta att sprida ut sina ting pâ..... Valen pâ möblering blir ju sâ mycket mer komplicerat, liksom....

Jo, för att âterknyta till vâr stackars indränkta dator, sâ är konsekvensen av det att jag inte kan lägga upp nâgra bilder än... Sâ ni fâr hâlla er till tâls ett litet tag till!

Inga kommentarer: