onsdag 19 november 2008

Badrumsbestyr

Jag hâller pâ att göra om i badrummet. Jag har ju redan berättat om att jag för nâgra mânader sen lagt mosaik runt handfaten och i fönstret (det gâr inte fort framât... ;-) ). Nu har jag mâlat om det frân gult till vitt, fast jag behöver nog mâla ett lager till tror jag.
Eftersom vi inte har nâgra skâp med stängda dörrar utan bara öppna hyllor, sâ har jag nu hittat ett tyg som jag ska sy ett draperi av. Jag ska lägga in bilder sedan, när det är klart...
De här hittade jag pâ Cosydeco.fr, jättesöta tycker jag:

2 kommentarer:

Efwa sa...

Det ska bli spännande att se hur det blir. Vad mysiga saker de har på cosydeco! Dit kommer jag att återvända.
Nästa helg är det dags att åka "hem" till provence igen. Antar att det mesta kommer att vara klart förutom småsaker och köket. Vi ska beställa köket på IKEA i MontPellier och jag hoppas att det inte blir för mycket krångel.
/Kram Efwa

Mitt hem i Frankrike sa...

Ah vad spannade att se vad du har gjort i Badrummet och i A rum, nar vi kommer nasta helg !!!

kram
steph