måndag 19 maj 2008

Mândag... det finns väl roligare dagar?!
Idag är jag seg och har inte sâ mycket jobblust (som jag borde ha...) ;-)

Paris var härligt! Bara massa god mat, massa gott vin och massa roligt tjejsnack! Jag borde verkligen försöka ta mig dit lite oftare! Det enda kulturella vi "hann" med var utställningen om Marie Antoinette som var bra och väldigt intressant. Nästa gâng mâste jag däremot boka in en dag pâ Versailles - fastän jag varit sâ mânga gânger i Paris, sâ har det inte blivit av ännu..

Pâ Rétrodeco har jag spanat in dom här snygga emaljskyltarna:

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en härlig vistelse i Paris : ) Måste verkligen ta och besöka Frankrike någon gång. Vilka fina emaljskyltar!

Ha en bra vecka!
Kram Maria

Kol och Rosors sa...

Vilka vackra emaljskyltar...

Mitt nästa besök av en världstad blir Paris...jag längtar... till hösten kanske...
Ni verkar haft det trevligt...

Ha det så gott & en härlig tisdag!
Kram/L-Lott

Kol och Rosors sa...

Hej igen!
Tack för din kommentar.Min Tiger är en underbar STOR katt,social... fikar vi sitter han på kökssoffan med oss...gärna mellan mej & min man.
Mässan gick mycket bra... Jag hade byggt en interiör på 16m2 i en blandning av fransk kolonial i en svensk tappning med bruna möbler klädda i vita & naturfärgat linne...fårskinn i vitt dukat bord med keramik i sand, rosa & grönt och en massa äppelblom... Nya modeller av gardiner.. kuddar...bara naturmaterial...
Modevisning gick på samma tema bara Vita Linnekläder...egen design...srtåhattar...bruden i kritvitt linnekläning med äppelblom i hår & som bukett...
Så nu jobbar jag för nästa mässa som blir i slutet av aug. i Stockholm.

Ha det så gott & en härlig eftermiddag!
Kram/L-Lott
ps idag skiner solen lite emellanåt :))

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka läckra emaljskyltar, en sån skulle jag vilja ha! Mari.

Anonym sa...

Just det. Du har ju varit i Paris och haft det mys. Här var det ju fullt ös på kalaset igår. Nu är ett kalas avklarat allafall...

Vi hörs.
Kram Joanna