torsdag 14 februari 2008

ALLA HJÄRTANS DAG!

Idag är det alltsâ Saint Valentin som man säger här i Frankrike. Firandet för vâr del blir lugnt, en hemmakväll, men det kan ju vara mysigt det med. Blommor fick jag redan igâr (han var kanske rädd o glömma det idag?? ;-) )
Här är lite inspiration pâ dagens tema:

Ramar frân Retrodéco
Korg fran Rue de la déco
Hjärta frân House Doctor
Metallhjärtan med prismor frân Country Style

"Duo de coeurs" frân Retrodéco

Choklad är det ju svârt och säga nej till. Mums!
HA EN SKÖN, HÄRLIG OCH MYSIG DAG!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå där på alla hjärtans dag. Va fin fågelburen blev när du målat den (den va ju fin innan oxå). Hoppas ni får en mysig dag och kväll.
Kram Joanna

Hannis sa...

Vilka vackra bilder!
Och hjärtan kombinerat med choklad är ju aldrig fel=))
Skåpet har jag köpt på IKEA.
Perfekt storlek för mig=))
Hoppas du får en fin alla hjärtans kväll//Kram Hannis

Mitt hem i Frankrike sa...

Glad alla hjärtans dag lite sent !! Men bättre sent än aldrig eller hur !! Ja jag fick också blommor dagen innan ( hihi ) och en god middag och champagne flaska inte dåligt va !!

kram på dig gumman