torsdag 22 november 2007

VÄLKOMNA!

Jag har läst sâ mânga inspirerande bloggar härinne ett tag, sâ jag blev sugen pâ att själv försöka mig pâ detta. Ni är mânga fantastiska, kreativa och duktiga bloggare därute, men jag ska försöka att inte känna nâgon prestationsângest.. hihi.

Jag bor i Frankrike sedan ett par âr tillbaka och jag och min sambo är snart ägare till ett gammalt stenhus frân mitten av 1700-talet. Det huset blev vi alldeles kära i bâda tvâ direkt när vi sâg det - precis vad vi drömt om! Det ar bjälkar i taket, öppna spisar (som ej fungerar), stenväggar osv. En dröm att inreda!! Jag har fâtt upp ögonen för den franska/danska inredningsstilen (shabbychic, vita hem) som är sâ populär just nu och huvudet är fullt av idéer och drömmar om hur jag ska inreda vârt nya hem! Det ska bli sâ KUL!!

Denna blogg är tänkt att handla om huset, inredning och livet i la France.

Inga kommentarer: